Salmedatabase

Eide Forlag har utviklet en salmedatabase som menighetene kan abonnere på. Den ble lansert i 2013 og inneholder flere tusen noter.

Salmene ligger i en søkbar database. Man kan søke både på tittel, opphavsmann, kirkeårstid og registre. Formatet er pdf, både for storskjerm og utskrift, med første vers i noter og resten i tekst. Pdf-formatet betyr at salmene kan brukes i det meste av presentasjonsprogrammer (PowerPoint, Keynote, EasyWorship, mm.).

Salmedatabasen har et innebygd rapportsystem, som gjør det enkelt å rapportere bruk, slik at rettighetsinnehavere får vederlag.

Bestilling gjøres slik:
1) Send denne e-posten til markedskonsulent Tone Sæle med opplysninger om organisasjonsnummer, snittbesøk, antall gudstjenester, fakturainfo.
2) Vent på e-post med beskjed om at menighetens navn er lagt inn i bestillingsskjemaet.
3) Foreta bestilling på www.gudstjeneste.no.